لوتوس با توسعه ی چندین خودروی متفاوت در حال ورود به عصر جدیدی بوده و به همین خاطر از لوگوی جدید خود رونمایی کرده است.
این خودروساز بریتانیایی از لوگوی جدید خود به عنوان بخشی از قرارداد جهانی با تیم لیگ برتری نورویچ سیتی رونمایی کرده است. برند لوتوس در لباسهای این تیم ورزشی در گروه های سنی متفاوت به کار خواهد رفت. همکاری بین لوتوس و نورویچ سیتی برای اولین بار در دیدار این تیم با لیورپول در فصل جدید مسابقات لیگ جزیره پدیدار خواهد شد.
لوتوس پس از معرفی هایپرکار الکتریکی اویجا اعلام کرد در حال طی کردن دوران گذار مهمی بوده و سرمایه گذاری زیادی روی محصولات جدید خواهد داشت تا سبد محصولات خود را گسترش داده و خود را به عنوان یک برند پرفورمنس و سطح بالا به منظور رقابت با رقبای اروپایی تثبیت کند.
لوگوی جدید این برند تفاوت اساسی با نمونه ی قبلی نداشته اما طرح سه بعدی لوگوی قبلی جای خود را به طراحی دو بعدی با نوشته های متفاوت داده است. البته رنگ های زرد و سبز مسابقه ای لوتوس همچنان در لوگوی این شرکت بکار خواهد رفت.
سیمون کلیو مدیر بازاریابی لوتوس گفته این شرکت نگاهی عمیق به تاریخچه ی خود و فلسفه ی کالین چپمن یعنی ساده و سبک کردن چیزها داشته است.
علاوه بر تولید هایپرکار اویجا، لوتوس در حال کار روی حداقل یک خودروی اسپورت دیگر است که این محصول بر پایه ی معماری کنونی اما اصلاح شده ی شرکت شکل خواهد گرفت. همچنین لوتوس برای اولین بار شاسی بلند خود را خواهد ساخت که اخیرا تصاویر جاسوسی آن در لباس لینک اند کو ۰۱ منتشر شده است.