شرکت East Coast Defender (به صورت مخفف ECD) به خاطر ارتقاء و تقویت لندروورهای دیفندر و تبدیل آن ها به آفرودرهای توانمندتری شهرت دارد. آخرین ساختهٔ این شرکت پروژهٔ گوست نام دارد و بر اساس نسخهٔ D۱۱۰ دیفندر ساخته شده است. این خودرو در بیرون از ویژگی های خاصی مثل رنگ خاکستری ویژه، سپر جلوی فولادی با وینچ و دی لایت های LED، یک نوار چراغ LED روی سقف، زیر پایی های جانبی فولادی، رول کیج، پکیج بکسل و رینگ های ۲۰ اینچی موندیال رترو با لاستیک های آفرود برخوردار است.
فضای داخلی این جان سخت بریتانیایی نیز با چرم خاکستری و دوخت سبزرنگ، صندلی های جلوی پوما، صندلی های ردیف دوم با تقسیم ۶۰ به ۴۰ و چهار صندلی طولی در قسمت بار، بازآوری شده است. غربیلک فرمان چوبی، آمپرهای متفاوت، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با کارپلی، سیستم صوتی JL و دریچه های تهویهٔ عقب نیز از دیگر ویژگی های داخلی پروژهٔ گوست هستند.
همانند اکثر پروژه های ECD، این دیفندر هم یک جراحی پیوند قلب را تجربه کرده و پیشرانهٔ اصلی آن با یک موتور هیجان انگیزتر جایگزین شده است. ECD زیر کاپوت این خودرو یک پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V۸ ساخت جنرال موتورز را قرار داده است. این موتور که از نوع LS۳ بوده و متعلق به کوروت است، ۴۳۰ اسب بخار قدرت دارد که این دیفندر را بسیار قوی تر از نسخهٔ استاندارد کرده است. انتقال نیروی این موتور هم توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ اتوماتیک صورت می گیرد.