هیوندای اقدام به معرفی ولوستر ۲۰۲۰ با اعمال برخی تغییرات در طراحی ظاهری و سطح تجهیزات آن کرده است.
تغییرات یاد شده در حد بسیار کمی بوده و تنها بازنگری صورت گرفته در ظاهر ولوستر ۲۰۲۰ جایگزین کردن جلوپنجره، بخش هایی از نمای عقب و جلو و رکاب های جانبی مشکی تیره با نمونه های براق می باشد. بله همه ی تغییرات ظاهری به این مورد ختم می شود.
مشتریان بالقوه ی این خودرو به غیر از تغییر یاد شده هیچ بازنگری دیگری را در بدنه ی ولوستر مشاهده نخواهد کرد. موضوع دیگر اینکه مدل توربو اولتیمیت این خودرو دیگر با گیربکس دستی در دسترس نیست.
اگر هنوز هم خواهان ولوستر با گیربکس دستی هستید باید مدل توربو R-Spec را انتخاب کنید که هم اکنون به صورت استاندارد از هشدار نقاط کور و هشدار ترافیک عقب سود می برد.
مدل توربوی ولوستر همچنان نیروی خود را از پیشرانه ی ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری گاما با قدرت ۲۰۱ اسب بخار و گشتاور ۲۶۴ نیوتون متر می گیرد. علاوه بر گیربکس ۶ سرعته دستی یاد شده، هیوندای گیربکس ۷ سرعته ی دوکلاچه با پدال شیفترهای روی فرمان را نیز به صورت آپشن ارائه می کند. مدل های دستی توربو R-Spec همچنین با شیفتر اسپورت B&M مسابقه ای نیز در دسترس هستند.
تمامی مدل های توربو از صدای پیشرانه ی فعالی سود می برند که طبق گفته ی هیوندای باعث افزایش صدای اگزوز در کابین می شود. این مدل ها همچنین به صورت استاندارد دارای شارژ بی سیم گوشی هوشمند هستند. شاسی این مدل ها همچنین دارای سیستم تعلیق ویژه برای ایجاد تجربه ی رانندگی هیجان انگیزتر است.
اما مدل های پایه ی ولوستر 2020 همچنان از پیشرانه ی 4 سیلندر 2 لیتری تنفس طبیعی با خروجی 147 اسبی و گشتاور 179 نیوتون متری استفاده می کنند. این پیشرانه به صورت استاندارد با گیربکس 6 سرعته دستی همکاری می کند اما گیربکس 6 سرعته اتوماتیک هم به صورت سفارشی وجود دارد.
تمامی مدل های ولوستر 2020 به صورت استاندارد از دستیار پیشگیری از برخورد جلو و دستیار حفظ خودرو بین خطوط برخوردار هستند. هیوندای همچنین سیستم هایی همچون نوربالای خودکار، چراغ های جلوی LED، کروز کنترل هوشمند و… را ارائه می کند.