هرچند شورلت بلیزر پس از چندین سال غیبت به تازگی در قالب یک کراس اوور میان سایز بازگشته است اما در همین مدت کوتاه جایگاه خود را در بازار کراس اوور پسند این روزها تثبیت کرده به گونه ای که طی شش ماه نخست سال جاری نزدیک به ۱۵ هزار دستگاه فروش داشته است. بلیزر در ابتدا با دو پیشرانهٔ تنفس طبیعی مختلف شامل ۲.۵ لیتری چهار سیلندر و ۳.۶ لیتری V۶ به بازار عرضه شده اما در گزارشی گفته شده برای مدل ۲۰۲۰ پیشرانهٔ جدیدی به لیست موتورهای این کراس اوور اضافه شده است.
برای نسخهٔ فیس لیفت شدهٔ جی ام سی آکادیا مدل ۲۰۲۰ جنرال موتورز یک پیشرانهٔ ۲ لیتری توربوشارژ جدید را ارائه کرد و حالا طبق گفتهٔ Car & Driver همین پیشرانه برای بلیزر مدل ۲۰۲۰ هم ارائه می شود. گفته شده این موتور که ۲۳۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد، به صورت استاندارد در تیپ های ۲LT و ۳LT بلیزر عرضه می شود. البته قرار نیست این موتور توربوی جدید جایگزین پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی قبلی شود و آن موتور که ۱۹۳ اسب بخار قدرت دارد همچنان در تیپ های L و LT ارائه خواهد شد.
البته برای این پیشرانهٔ ۲ لیتری توربوشارژ جدید سامانهٔ چهارچرخ محرک قابل سفارش خواهد بود درحالی که برای نمونه های مجهز به موتور چهار سیلندر تنفس طبیعی، این سامانه حتی به صورت آپشن هم ارائه نمی شود. خریدارانی که خواهان قدرت بیشتری هستند نیز می توانند موتور ۳.۶ لیتری V۶ تنفس طبیعی با ۳۰۸ اسب بخار قدرت و ۳۶۶ نیوتن متر گشتاور را انتخاب کنند ولی باید هزینهٔ زیادی بپردازند زیرا طبق گزارش Car & Driver، این پیشرانهٔ شش سیلندر فقط در تیپ های بالا ردهٔ RS و پریمر ارائه می شود که قیمت آن ها به ترتیب از ۴۱,۷۹۵ دلار و ۴۳,۸۹۵ دلار آغاز می گردد.
شورلت بلیزر مدل ۲۰۲۰ از ماه اکتبر راهی نمایندگی های فروش می شود و اطلاعات بیشتری از آن در زمانی نزدیک به عرضه اعلام خواهد شد. هرچند هنوز مصرف سوخت این پیشرانهٔ ۲ لیتری توربو مشخص نیست اما جنرال موتورز قبلاً گفته است که این پیشرانه به تکنولوژی سوپاپ TriPower و سیستم مدیریت فعال سوخت مجهز است که به منظور کاهش مصرف سوخت، در زمان سبک باری پیشرانه، دو سیلندر را غیرفعال می کند. انتقال نیروی این موتور هم به صورت استاندارد توسط یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک صورت می گیرد.