کادیلاک ماه گذشته پیش نمایشی از نسخه های عملکرد بالای مدل های CT۴-V و CT۵-V را ارائه کرد ولی هیچ حرفی در مورد مشخصات فنی آن ها نزد. حالا اما سردبیر موتور ترند آقای «جانی لیبرمن» در پستی اینستاگرامی مدعی شده است که این سدان های اسپرت از همان پیشرانه های اسلاف قبلی خود استفاده خواهند کرد. به گفتهٔ وی، CT۵-V به نسخهٔ قوی تری از همان پیشرانهٔ ۶.۲ لیتری V۸ سوپرشارژ مجهز خواهد شد که با ۶۴۰ اسب بخار قدرت و ۸۵۳ نیوتن متر گشتاور، در سینهٔ CTS-V قرار داشت.
فعلاً هیچ چیز رسمی نیست اما لیبرمن احتمال داده است که CT۵-V بین ۶۵۰ تا ۶۷۰ اسب بخار قدرت داشته باشد. هرچند در این صورت سدان اسپرت کادیلاک هنوز هم از دوج چارجر هلکت قدرت کمتری خواهد داشت اما کاملاً از ب ام و M۵ کامپتیشن و مرسدس E۶۳ AMG S قوی تر خواهد بود. در همین حال، سدان کوچک تر CT۴-V نیز می تواند به همان پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری V۶ توئین توربوی ATS-V مجهز باشد که ۴۷۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۳ نیوتن متر گشتاور دارد. البته هنوز معلوم نیست این پیشرانه برای استفاده در CT۴-V ارتقاء پیدا می کند یا اینکه خروجی آن با قبل تفاوتی نخواهد داشت.
از سوی دیگر، شایعاتی ادعا کرده اند که نسخه های قوی تر این سدان ها با نام بلک وینگ عرضه خواهند شد. کادیلاک برای اولین بار از این نام برای پیشرانهٔ ۴.۲ لیتری V۸ توئین توربوی جدید خود استفاده کرد اما حالا به نظر می رسد در هیچ کدام از مدل های CT۵-V و CT۴-V خبری از این پیشرانه نباشد. درهرحال به احتمال زیاد هردوی این سدان های اسپرت با گیربکس های اتوماتیک و دستی ارائه خواهند شد.