جلوپنجره ی بزرگ ب ام و سری ۷ مدل ۲۰۲۰ جنجالی ترین بخش این سدان لوکس بوده و آدریان فن هوی دونک مدیر طراحی این برند باواریایی نیز به خوبی از این موضوع آگاه است. او انتقادات برخی افراد به جلوپنجره ی این خودرو را شنیده اما به اهداف مدنظر ب ام و برای طراحی ظاهری این خودرو وفادار باقی مانده است.
او در مصاحبه با موتورینگ گفته است:
هدف ما اطمینان از این بحث بود که افراد تفاوت بین سری ۷ و ۵ را متوجه شده و آن را تشخیص دهند.
فن هوی دونک همچنین گفته انتقاداتی به سری 7 قبل از فیس لیفت و شبیه بودن زیاد از حد آن به نسل قبلی وارد شده است.
او در ادامه خاطرنشان ساخته است:
من می فهمم که مردم با دیدن سری ۷ فیس لیفت می توانند شوکه شوند. من انتقادات را متوجه شده ام. فکر می کنم این راه اجتناب ناپذیر بوده است. هدف ما طراحی خودرویی بوده که همه آن را دوست داشته باشند اما این امر همیشه ممکن نیست.
فن هوی دونک سلایق شخصی را مساله ای بین المللی می داند. از نظر او اروپایی ها معمولاً خودروهایی با ظاهر عادی تر را دوست دارند و مشتریان اروپایی بیشترین انتقادات را به ظاهر سری ۷ فیس لیفت داشته اند. در مقابل باید گفت چینی ها نیز ظاهر این خودرو را دوست دارند.
اگر شما خواهان یک نیروگاه 12 سیلندر زیر کاپوت سری 7 فیس لیفت باشید احتمالاً با آخرین شانس خود روبرو می شوید. ب ام و چندین بار تأکید کرده پیشرانه ی 12 سیلندر 6.6 لیتری توئین توربوی این خودرو که قدرت 592 اسب بخاری دارد پس از نسل فعلی دیگر تولید نخواهد شد چراکه قوانین آلایندگی سخت گیرانه و هزینه های تولید بالا باعث می شوند تولید چنین پیشرانه ای توجیه نداشته باشد. شاید همین سرنوشت در انتظار پیشرانه ی 8 سیلندر هم باشد. گفته شده نسل بعدی این سدان پرچم دار از پیشرانه ی 6 سیلندر خطی و دستیار الکتریکی برای ارائه ی قدرت بالا و مصرف سوخت کم استفاده خواهد کرد.
همرسانی نوشتار: