یک فراری جدید وجود دارد و آن هیبریدی است. پس از موفقیت لافراری و روندی که صنعت خودرو در عصر کنونی طی می کند این موضوع جای تعجبی ندارد. SF۹۰ استراداله جدید هم اکنون قوی ترین خودروی جاده ای تاریخ فراری بوده و پیشرانه ی پلاگین هیبریدی آن توانایی تولید ۹۸۶ اسب بخار قدرت را دارد. تکنولوژی های این پیشرانه در محصولات آتی فراری نیز بکار خواهند رفت.
میشائیل لیترز، مدیر فنی فراری اخیراً در مصاحبه با اتو اکسپرس اعلام کرده استفاده از این پیشرانه ی هیبریدی در دیگر محصولات شرکت بسیار آسان خواهد بود. او گفته است:
محصولات هیبریدی دیگر هم تولید خواهند شد اما مشخصات قوای محرکه خاص خود را خواهند داشت.
قوای محرکه ی SF۹۰ استراداله از یک پیشرانه ی ۸ سیلندر ۴ لیتری با قدرت ۷۶۹ اسب بخاری و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متری و سه پیشرانه الکتریکی و مجموعه باتری لیتیوم-یونی تشکیل شده است. یکی از این پیشرانه ها در اکسل عقب قرار داشته و دوتای دیگر هم روی اکسل جلو سوار شده اند تا ۲۱۷ اسب بخار دیگر را نیز تولید کنند. قدرت ترکیبی پیشرانه ها از طریق یک گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه به تمامی چرخ ها منتقل می شود.
لوئیس کامیلری مدیرعامل فراری پس از رونمایی این خودروی جدید اعلام کرد:
با ورود به این کلاس من مطمئن هستم که مشتریان جدیدی را جذب خواهیم کرد.
فراری تا پایان سال جاری ۵ محصول جدید را تولید خواهد کرد و البته تا سال ۲۰۲۲ باید منتظر هجوم ۱۵ خودروی جدید توسط این کمپانی باشیم. شایان ذکر است ۶۰ درصد این خودروها هیبریدی خواهند بود. برخی از محصولات جدید فراری از نسخه ی کم توان تر این پیشرانه ی ۸ سیلندر الکتریکی شده استفاده خواهند کرد. فراری همچنین در حال کار روی قوای محرکه ی ۶ سیلندری است که برای مدل های ارزان تر سری اسپرت بکار خواهد رفت.