گردهمایی SOWO امسال با شعار “تجربه ی اروپایی” آغاز شده و فولکس واگن نیز ۷ کانسپت متفاوت را به این رویداد آورده است.
اولین خودرو گلف آل تراک کومبی کانسپت است که رنگ بدنه ی سبزرنگ و سپر جلوی برگرفته از گلف GTE را دارد. این خودرو به گرافیک های سفارشی، فنرهای کم ارتفاع H&R و روف راک مجهز شده است.
خودروی بعدی گلف GTI ربیت کانفتی کانسپت نام دارد که در جهت دیگری حرکت کرده و از پوشش آبی منحصربه فرد و گرافیک های چندرنگی سود می برد. طراحان فولکس همچنین شیشه های جانبی تیره، فنرهای کم ارتفاع و رینگ های ۱۹ اینچی RSE را روی خودرو نصب کرده اند.
سومین و آخرین کانسپت گلف در این نمایشگاه کانسپت اسپکتروم نام دارد. این خودرو بر پایه ی گلف R ۲۰۱۹ شکل گرفته و دارای رنگ بدنه ی زرد متمایز می باشد. هاچبک داغ فولکس همچنین از عناصر تیره رنگ، فنرهای کم ارتفاع و رینگ های ۲۰ اینچی ووسن سود می برد.
فولکس واگن با شرکت Fifteen۵۲ برای تولید کانسپت جتا GLI سوپر تورینگ همکاری کرده است. این خودرو بر پایه ی جتا GLI اتوبان شکل گرفته و ظاهری بسیار خشن دارد چراکه از سیستم اگزوز خاص، اسپویلر عقب بزرگ و رینگ های ۵ پره و سیستم ترمز قوی سود می برد. از دیگر ویژگی های این خودرو می توان به شیشه های تیره و فنرهای K&W اشاره کرد.
اما فولکس واگن تنها به معرفی کانسپت های سواری بسنده نکرده و در بخش کراس اوورها نیز تیگوان ادونچر کانسپت را در معرض دید عموم قرار داده است. این خودرو دارای فنرهای H&R می باشد. از آنجایی که خودروی یاد شده برای گشت وگذار در خارج از جاده طراحی شده بنابراین به فنرهای با ارتفاع بالاتر و رینگ های ۱۸ اینچی و لاستیک های کاراتر مجهز است. این کراس اوور از پله های جانبی آلومینیومی، گرافیک های سفارشی روی بدنه و حمل کننده ی قایق سود می برد.
جدای از کانسپت های یاد شده، فولکس واگن کانسپت آرتئون R-Line SEMA را هم معرفی کرده است. کانسپت اطلس بیس کمپ که در نمایشگاه نیویورک معرفی شده بود هم در این جمع حضور دارد.