فراری اخیراً نتایج مالی سه ماهه ی اول سال جاری را منتشر کرده و اگرچه جلسه ی برگزار شده برای این موضوع عموماً روی مواردی همچون درآمدها، بدهی ها و سود خالص تمرکز داشته اما لوئیس کامیلری مدیر اجرایی این خودروساز برخی جزئیات از محصول جدید فراری را در اختیار اصحاب رسانه قرار داده است. این خودروی هیبریدی تا چند هفته ی دیگر در مارانللو معرفی خواهد شد. این خودرو بنا به گفته ی کامیلری گل سرسبد سوپرکارهای پرفورمنس هیبریدی خواهد بود و زیبایی واقعی ای خواهد داشت.
کامیلری در پاسخ به سؤال خبرنگاران اعلام داشته این خودروی جدید در جایگاهی بالاتر از ۸۱۲ سوپرفست قرار خواهد گرفت و جایگزین ۴۸۸ نخواهد بود. این مدیر ارشد همچنین اعلام کرده سوپرکار هیبریدی فراری از تکنولوژی اینترفیس انسان-ماشین جدیدی سود خواهد برد اما اشاره ای به تفاوت های آن با سیستم های کنونی نشده است.
موضوع عجیب اینکه نسخه های پیش تولیدی و مخصوص تست این خودرو از بدنه ای مشابه با ۴۸۸ استفاده کرده اند. یکی از احتمالات این است که فراری حداکثر رازداری را در پیش گرفته است. البته قرار گرفتن این خودرو در جایگاهی بالاتر از ۸۱۲ سوپرفست باعث می شود با خودرویی گران تر و یا قوی تر روبرو باشیم اما ضرورتاً این به معنی تولید گرندتوری جدید نیست. گفته می شود قدرت ترکیبی قوای محرکه ی این خودرو فراتر از خروجی ۷۱۱ اسبی ۴۸۸ پیستا خواهد بود.
کامیلری همچنین جزئیاتی جالب از آینده ی مزراتی ارائه کرده و گفته که این برند ایتالیایی همکاری پیشرانه ای خود با فراری را تجدید نخواهد کرد. او تخمین می زند آخرین محصول مزراتی با پیشرانه ی فراری در سال ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ عرضه شود. مزراتی برنامه ای برای عرضه ی محصولات الکتریکی در آینده ای نزدیک ندارد بنابراین قوای محرکه ی آتی این شرکت احتمالاً محصول فیات-کرایسلر خواهند بود.