خداحافظی با مرسدس-ای ام جی های دیفرانسیل عقب

  1. سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۸ ساعت ۱۱:۰۴ (۵ سال قبل)
خداحافظی با مرسدس-ای‌ام‌جی های دیفرانسیل عقب
به گزارش فرانگر

همین هفته ی پیش بود که توبیاس موئرز رئیس مرسدس-ای ام جی تأیید کرد تمامی محصولات این شرکت از سال ۲۰۲۱ به بعد دارای قوای محرکه ی الکتریکی شده خواهند بود. همچنین نسل بعدی تمامی محصولات AMG از طراحی چهار چرخ محرک استفاده خواهند کرد زیرا این را مشتریان می خواهند.

او در مصاحبه با اتوکار تأیید کرده محصولات دیفرانسیل عقب ناب این برند دیگر انتخاب اصلی مشتریان نیستند و بنابراین سرمایه گذاری در توسعه چنین خودروهایی توجیه پذیر نیست. موئرز گفته است:

مشتریان پاسخ را به ما نشان می دهند و اکثر آن ها خواهان سیستم چهار چرخ محرک هستند.

او خاطرنشان می سازد:

در روزگاری که ما E کلاس AMG را به صورت دیفرانسیل عقب و با آپشن چهار چرخ محرک عرضه می کردیم بیش از ۹۰ درصد افراد مدل چهار چرخ محرک را انتخاب می کردند. در مدل جدید E۶۳ مجهز با حالت دریفت شما خودرویی دیفرانسیل عقب و درعین حال چهار چرخ محرک دارید.

و بله اگر بخواهید بدانید باید گفت سوپرکار پرچم دار AMG GT نیز همین روش را در نسل بعدی انتخاب خواهد کرد. در این کلاس خودرویی محدود هم مشتریان به دنبال سیستم چهار چرخ محرک هستند.

مرد شماره یک AMG تصریح می کند:

خداحافظی با مرسدس-ای ام جی های دیفرانسیل عقب

زمانی که مشتریان درباره ی GT سؤال دارند بیشتر درباره ی سیستم چهار چرخ محرک سخن می گویند. این موضوع از نظر مفید بودن نقطه ضعف AMG است. برای مثال مردم مونیخ همیشه خواهان سیستم چهار چرخ محرک هستند که فکر می کنم به خاطر ایمنی و پایداری است.

موئرز همچنین تأکید داشته پیشرانه های ۱۲ سیلندر به زودی به تاریخ خواهند پیوست. آخرین محصول ۱۲ سیلندر این شرکت مدل S۶۵ فاینال ادیشن بوده و مدیر AMG خاطرنشان ساخته حتی استفاده از پیشرانه ی ۸ سیلندر در برخی مدل های کوچک تر همچون C۶۳ با اماواگرهای فراوانی همراه است.

او در خاتمه اضافه می کند:

خداحافظی با مرسدس-ای ام جی های دیفرانسیل عقب

ما هنوز هم به پیشرانه های ۱۲ سیلندر توجه داریم و شاید مایباخ از آن ها در نسل بعدی S کلاس استفاده کند اما درباره ی AMG این گونه نیست. در روزگار کنونی جایی برای این پیشرانه ها نیست.



همرسانی نوشتار:



پربازدیدترین های هفته