تغییرات کادیلاک CT۶: بدرود با پیشرانه ۲ لیتری، فقط چهار چرخ محرک!

  1. سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۹۸ ساعت ۰۸:۱۴ (۴ سال،۱۱ ماه قبل)
تغییرات کادیلاک CT6: بدرود با پیشرانه 2 لیتری، فقط چهار چرخ محرک!
به گزارش فرانگر

تقریباً همه می دانیم که آینده ی سدان لوکس و فول سایز کادیلاک CT۶ پس از سال ۲۰۲۰ در هاله ای از ابهام قرار دارد. البته به تازگی خبری در رابطه با این خودرو منتشر شده و آن اینکه پیشرانه ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو دیگر در دسترس خریداران نیست.

با مراجعه به پیکربندی آنلاین وب سایت کادیلاک می توان صحت این خبر را تأیید کرد. نسخه های باقی مانده شامل مدل های ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری تنفس طبیعی و ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربو هستند. البته پیشرانه ی ۸ سیلندر ۴.۲ لیتری ۵۰۰ اسب بخاری را نیز نباید از یاد برد. شایان ذکر است این پیشرانه به همراه نسخه ی پرفورمنس CTS-V در پیکربندی آنلاین مشاهده نمی شوند.

تنها چیزی که الآن کم داریم انتشار یک بیانیه ی رسمی از جانب کادیلاک است. اگرچه این خبر می تواند تنها به عنوان کم شدن یک نسخه از CT۶ تلقی شود اما نبود پیشرانه ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو به این معنی است که ارزان ترین نسخه ی سدان CT۶ هم اکنون قیمت پایه ی حدود ۶۰ هزار دلاری دارد.

تغییرات کادیلاک CT6: بدرود با پیشرانه 2 لیتری، فقط چهار چرخ محرک!

همچنین پیشرانه ی ۲ لیتری تنها تریمی بود که به صورت دیفرانسیل عقب عرضه می شد. پیشرانه های باقی مانده فقط با سیستم چهار چرخ محرک همراه می شوند. پس به این ترتیب خیلی به فکر دریفت و بازی کردن با دم این سدان لوکس نباشید!

تغییرات کادیلاک CT6: بدرود با پیشرانه 2 لیتری، فقط چهار چرخ محرک!

تاکنون اطلاعات بیشتری از چرایی حذف این پیشرانه از خانواده ی CT۶ به دست نیامده است. به نظر می رسد کادیلاک با چالش تقاضای کافی برای این پیشرانه مواجه بوده و این موضوع در سایر محصولات جنرال موتورز هم به چشم می خورد. برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر انتشار بیانیه رسمی این خودروساز آمریکایی بمانیم.

تغییرات کادیلاک CT6: بدرود با پیشرانه 2 لیتری، فقط چهار چرخ محرک!

تغییرات کادیلاک CT6: بدرود با پیشرانه 2 لیتری، فقط چهار چرخ محرک!




همرسانی نوشتار: